Here I brought to everyone several materials already known and published in different years, according to this sign.
To understand the embroidered sign, you need to contact first of all, not only the connoisseur of faleristics, but also antiquary, but rather, the tailor-cutter.
In this case, these, shown in the topic, signs, one workshop. And most likely a single master.
Fabric sign, it is impossible to artificially age, and we are talking about a meager amount in different countries and even in different continents.
The denial of this subject comes down to the fact that the clients of this forum do not have this instance in their hands or in the collection.
It is clear that for more than 70 years some signs have remained poorly. But there are also in good condition.
Denying the obvious fact is wrong and not reasonable!
Making copies is always with a specific purpose.
Here, there is no motivation and motive!
I asked all skeptics to find and sell 10 pieces or 5 pieces of such copies.
Ready to pay $ 1000 for each.
Now I have money and am ready to buy such "copies" for $ 2000.
Good reason and motive?
This product is definitely not from the BMW plant and not from the Ford plant.
This is the work of the old master (workshop) in Germany (or Europe), the forties.
I can safely say that this order was intended exclusively for senior military officials.
The general version is an option.
I bet with any authority on this forum.
I am ready to send by mail this sign, without any payment, without money, for study. Only, do not disassemble and do not spoil!
Contact lichku. Dam address, phone, Viber and WhatsApp.
In my opinion, this is a great offer!?
Who is ready to accept it?
And who is ready financially, financially, to answer for his criticism, for his knowledge?
Establish the truth, and the truth is more expensive!
I'm waiting!пальцы вверх
-----------------
Здесь я привёл всем несколько уже известных и опубликованных в разные годы материалов,по этому знаку.
Чтобы разбираться в шитом знаке,нужно обращаться в первую очередь ,не только к знатоку фалеристики,но ещё и к антиквару,а скорее ,к закройщику-портному.
В данном случае,эти ,показанные в теме,знаки,одной мастерской.И скорее всего одного-единственного мастера.
Тканевый знак,невозможно искуственно состарить,причём речь идёт о мизерном количестве в разных странах и даже в разных континентах.
Отрицание данного предмета ,сводится к тому,что у клиентов данного форума ,нет на руках или в коллекции,данного экземпляра.
Понятно,что за 70 с лишним лет некоторые знаки сохранились плохо.Но есть и в хорошем состоянии.Я это показал.
Отрицать очевидный факт-неправильно и не разумно!
Изготовление копий осуществляется всегда с определённой целью.
Здесь -нет мотивации и мотива!
Я просил у всех скептиков,чтобы мне нашли и продали 10 штук или 5 штук таких копий.
Готов заплатить по 1000$ за каждую.
Теперь имею деньги и готов купить такие "копии" по 2000$.
Хороший повод и мотив?
Это изделие ,точно не из завода БМВ и не из завода Форд.
Это работа старого мастера(мастерской) в Германии(или Европы),сороковых годов.
Смело могу утверждать,что данный орден предназначался исключительно для высших военных чинов.
Генеральская версия-вариант.
Готов поспорить с любым авторитетом этого форума.
Готов выслать почтой этот знак ,без всякой оплаты ,без денег,для изучения.Только ,не разбирать и не портить!
Обращайтесь в личку.Дам адрес ,телефон,Viber и WhatsApp.
По моему ,это отличное предложение!?
Кто готов его принять?
И кто готов финансово ,материально,ответить за свою критику,за свои знания?
Установим истину,а истина -дороже.
Я жду!пальцы вверх
To understand the embroidered sign, you need to contact first of all, not only the connoisseur of faleristics, but also antiquary, but rather, the tailor-cutter.
In this case, these, shown in the topic, signs, one workshop. And most likely a single master.
Fabric sign, it is impossible to artificially age, and we are talking about a meager amount in different countries and even in different continents.
The denial of this subject comes down to the fact that the clients of this forum do not have this instance in their hands or in the collection.
It is clear that for more than 70 years some signs have remained poorly. But there are also in good condition.
Denying the obvious fact is wrong and not reasonable!
Making copies is always with a specific purpose.
Here, there is no motivation and motive!
I asked all skeptics to find and sell 10 pieces or 5 pieces of such copies.
Ready to pay $ 1000 for each.
Now I have money and am ready to buy such "copies" for $ 2000.
Good reason and motive?
This product is definitely not from the BMW plant and not from the Ford plant.
This is the work of the old master (workshop) in Germany (or Europe), the forties.
I can safely say that this order was intended exclusively for senior military officials.
The general version is an option.
I bet with any authority on this forum.
I am ready to send by mail this sign, without any payment, without money, for study. Only, do not disassemble and do not spoil!
Contact lichku. Dam address, phone, Viber and WhatsApp.
In my opinion, this is a great offer!?
Who is ready to accept it?
And who is ready financially, financially, to answer for his criticism, for his knowledge?
Establish the truth, and the truth is more expensive!
I'm waiting!пальцы вверх
-----------------
Здесь я привёл всем несколько уже известных и опубликованных в разные годы материалов,по этому знаку.
Чтобы разбираться в шитом знаке,нужно обращаться в первую очередь ,не только к знатоку фалеристики,но ещё и к антиквару,а скорее ,к закройщику-портному.
В данном случае,эти ,показанные в теме,знаки,одной мастерской.И скорее всего одного-единственного мастера.
Тканевый знак,невозможно искуственно состарить,причём речь идёт о мизерном количестве в разных странах и даже в разных континентах.
Отрицание данного предмета ,сводится к тому,что у клиентов данного форума ,нет на руках или в коллекции,данного экземпляра.
Понятно,что за 70 с лишним лет некоторые знаки сохранились плохо.Но есть и в хорошем состоянии.Я это показал.
Отрицать очевидный факт-неправильно и не разумно!
Изготовление копий осуществляется всегда с определённой целью.
Здесь -нет мотивации и мотива!
Я просил у всех скептиков,чтобы мне нашли и продали 10 штук или 5 штук таких копий.
Готов заплатить по 1000$ за каждую.
Теперь имею деньги и готов купить такие "копии" по 2000$.
Хороший повод и мотив?
Это изделие ,точно не из завода БМВ и не из завода Форд.
Это работа старого мастера(мастерской) в Германии(или Европы),сороковых годов.
Смело могу утверждать,что данный орден предназначался исключительно для высших военных чинов.
Генеральская версия-вариант.
Готов поспорить с любым авторитетом этого форума.
Готов выслать почтой этот знак ,без всякой оплаты ,без денег,для изучения.Только ,не разбирать и не портить!
Обращайтесь в личку.Дам адрес ,телефон,Viber и WhatsApp.
По моему ,это отличное предложение!?
Кто готов его принять?
И кто готов финансово ,материально,ответить за свою критику,за свои знания?
Установим истину,а истина -дороже.
Я жду!пальцы вверх
Comment