MilitaryStockholm

Announcement

Collapse
No announcement yet.

BW Unit Insignia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    9-10
    Attached Files

    Comment


      #17
      Hallo

      Schöne Stücke dabei für mich als Bundeswehr Sammler. Darf ich dir mal per PN die eine oder andere frage stellen ? es geht um solche fragen wie du deine divisionsaufnäher verpackst usw.... Ich habe nemlich das Problem das ich sehr viele davon ahbe genauso Einsatz aufnäher und weis nicht wie ich die verpacken soll, so das ich sie auch mal zeigen kann bei Sammler Treffen usw....

      Mfg
      Oliver aus Heidelberg

      Comment


        #18
        Originally posted by heidelberger View Post
        Hallo

        Schöne Stücke dabei für mich als Bundeswehr Sammler. Darf ich dir mal per PN die eine oder andere frage stellen ? es geht um solche fragen wie du deine divisionsaufnäher verpackst usw.... Ich habe nemlich das Problem das ich sehr viele davon ahbe genauso Einsatz aufnäher und weis nicht wie ich die verpacken soll, so das ich sie auch mal zeigen kann bei Sammler Treffen usw....

        Mfg
        Oliver aus Heidelberg
        Feel free to do so, but please write english in this forum as most of the Users are from english speaking countries and they also want to know what we're talking about. I'm back next week from the Kassel Show.

        Comment


          #19
          I just assume that Oliver is talking about beer and women. What else do men talk about?

          Steve

          Comment


            #20
            Originally posted by heidelberger View Post
            Hallo

            Schöne Stücke dabei für mich als Bundeswehr Sammler. Darf ich dir mal per PN die eine oder andere frage stellen ? es geht um solche fragen wie du deine divisionsaufnäher verpackst usw.... Ich habe nemlich das Problem das ich sehr viele davon ahbe genauso Einsatz aufnäher und weis nicht wie ich die verpacken soll, so das ich sie auch mal zeigen kann bei Sammler Treffen usw....

            Mfg
            Oliver aus Heidelberg
            A Bing Translation.

            Beautiful pieces for me as a Bundeswehr collectors. May I ask you by PN that one or other question times? It is those asking how you division upgrade patch verpackst your etc.... I nemlich the problem that I very many ahbe just use patch and knows not as I to package, so that I they sometimes can show on collectors meeting, etc...

            Comment

            Users Viewing this Thread

            Collapse

            There is currently 1 user online. 0 members and 1 guests.

            Most users ever online was 9,823 at 04:29 PM on Today.

            Working...
            X