Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php74/sess_2ac745507b106f95cea7d6726ddb176a523d78ad5f77363f, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /home/devwehrmacht/public_html/forums/includes/vb5/frontend/controller/page.php on line 71 Warning: session_start(): Failed to read session data: files (path: /var/cpanel/php/sessions/ea-php74) in /home/devwehrmacht/public_html/forums/includes/vb5/frontend/controller/page.php on line 71 Dansker, se her !!! - Wehrmacht-Awards.com Militaria Forums
demjanskbattlefield

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dansker, se her !!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dansker, se her !!!

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen i Dk som kunne tænke sig at komme til et lille privat fordrag med en Frikorps Danmark veteran ? Mod en form for betaling, som selvfølgelig skal gå udlukkende til veteranen selv.

Jeg har ikke talt med ham om dette, da jeg lige vil finde ud af om der skulle være stemning blandt jer, før jeg går til ham med det ?

Jeg havde besøg af ham idag, og han er frisk som en havørn, og man skulle ikke tro at han snart er 88 år gammel.

Hvis i syntes dette er en god ide, så give lyd her.

Mange hilsener, Peter

Any chance of getting an English translation of this post? I'm assumeing it is Danish I tried Babelfish but they don't have Danish to English

Comment

Originally posted by pzrwest View Post
      Any chance of getting an English translation of this post? I'm assumeing it is Danish I tried Babelfish but they don't have Danish to English
      I am asking if there are any Danes who would be interrested in a hearing a lectur held by a frikorps Denmark vet, and if here are, i will ask him if he would consider holding one.

Regards, peter :-)

Comment

Hi Peter, where in denmark would this be held??

Kind regards
        Jens

Comment

Hi, jens :-)

it would be in or around Vejle

Comment

I'm actually pretty interested... It would really be a nice experience...

Comment

I'm quite interested aswell.

Det eneste negative er bare, at jeg bor i nærheden af Holstebro/Ringkøbing i Vestjylland..

Comment

This sound like a good idea. I live in the middle of "Jylland".
                Jeg vil være interesseret.

Comment

Originally posted by smeden View Post
                  This sound like a good idea. I live in the middle of "Jylland".
                  Jeg vil være interesseret.
                  Where do you live? i'm from brande...

Comment

Originally posted by Voldbjerg View Post
                    I'm quite interested aswell.

Det eneste negative er bare, at jeg bor i nærheden af Holstebro/Ringkøbing i Vestjylland..
                    Det tager da ikke lang tid i bil derfra ??

Comment

Originally posted by Panzer_peter View Post
                      Det tager da ikke lang tid i bil derfra ??
                      Jeg er kun 17, så det skulle enten være med offentlig transport, hvilket der plejer at tage lang tid, eller ved at en af mine forældre kørte mig.

Men hvis det bliver til noget, skulle jeg da nok kunne få en af dem overtalt.

Comment

Originally posted by KEP View Post
                        Where do you live? i'm from brande...
                        Then were are quite close. I live in Ikast.

Comment

Users Viewing this Thread

Collapse

There is currently 0 user online. 0 members and 0 guests.

Most users ever online was 10,032 at 08:13 PM on 09-28-2024.

Working...
                        X