UniformsNSDAP

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Collection former Achterhoeks Museum 1940-1945 Holland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoi Jean,

dit is nieuw voor me. Krijgt je verzameling ook een appart stekkie zoals de FJ en munitie verzameling? Goed om te horen dat het bijelkaar blijft.
    Ik kom al meer dan 30 jaar een paar keer per jaar in Overloon. Goed om te zien dat het weer berg opwaarts gaat met het museum. Je collectie is zeker een aanwinst.

Jeroen

Comment

Originally posted by JEROEN1944 View Post
      Hoi Jean,

dit is nieuw voor me. Krijgt je verzameling ook een appart stekkie zoals de FJ en munitie verzameling? Goed om te horen dat het bijelkaar blijft.
      Ik kom al meer dan 30 jaar een paar keer per jaar in Overloon. Goed om te zien dat het weer berg opwaarts gaat met het museum. Je collectie is zeker een aanwinst.

Jeroen
      Hallo Jeroen,
      In principe wordt mijn collectie geïntegreerd in de Overloon collectie. Een aantal highlights komen wel herkenbaar terug zoals mijn mobilisatiecafé en het winkeltje in oorlogstijd. Verder komen een aantal stukken van mijn collectie in de hele nieuwe presentatie die vanaf oktober te zien zal zijn. Er wordt hard gewerkt aan een heel nieuwe expositielijn en ik heb er alle vertrouwen in dat het heel mooi gaat worden.

Comment

Hello,
        nice seldom seen OT mannequin.

Comment

Users Viewing this Thread

Collapse

There is currently 1 user online. 0 members and 1 guests.

Most users ever online was 10,032 at 08:13 PM on 09-28-2024.

Working...
        X