Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php74/sess_4d17b4a7a80546b19cbd2b7d9d13fd785ad5bb4b935ce32d, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /home/devwehrmacht/public_html/forums/includes/vb5/frontend/controller/page.php on line 71 Warning: session_start(): Failed to read session data: files (path: /var/cpanel/php/sessions/ea-php74) in /home/devwehrmacht/public_html/forums/includes/vb5/frontend/controller/page.php on line 71 12 VGD-ardennes soldbuch - Wehrmacht-Awards.com Militaria Forums
ScapiniMilitaria

Announcement

Collapse
No announcement yet.

12 VGD-ardennes soldbuch

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

last pic
    Attached Files

Comment

I hope you can enjoy it and I want to thank Eric-Jan for his helpfull assistance and the nice contact through email

Comment

Nico............
        Go for this one .

Superb piece

Comment

Thanks, Randy!

I already went for it

Comment

Comment

BEAUTIFUL. I'm jealous!

Mooi stuk!!

Comment

Thanks gentlemen, for the nice comments

Comment

Heb jij het al gekregen?

Ik heb daar ook iets gekocht, blijkt dat de Kepie achter de site door is verkocht, nu krijg ik mijn geld teruggestort.

EDIT: JIJ bent met mijn Soldbuch gaan lopen!

Comment

Originally posted by Sturmkreuz View Post
                    Heb jij het al gekregen?

Ik heb daar ook iets gekocht, blijkt dat de Kepie achter de site door is verkocht, nu krijg ik mijn geld teruggestort.

EDIT: JIJ bent met mijn Soldbuch gaan lopen!

Ik heb nog niets ontvangen.
                    Verwacht het ergens volgende week ofzo....

EDIT reply: nee nee, de ardennenboekjes zijn sowieso voor mij
                    Ongeschreven regel

Comment

Originally posted by Nico C View Post
                      Ik heb nog niets ontvangen.
                      Verwacht het ergens volgende week ofzo....

EDIT reply: nee nee, de ardennenboekjes zijn sowieso voor mij
                      Ongeschreven regel
                      Staat toevallig ook in mijn grondwet

Lijkt me goed topic om over Soldbuchen van Ardennen en Hürgenwald te bespreken. Weet er nog 1 staan van ik dacht FJ die ook in Ardennen gezeten heeft en nog dacht ik FLAK! En nog een stuk of 2 die meegevochten hebben in Ardennenoffensive.

Ik hoop dat Mel nog zo'n boekjes gaat plaatsen, maar eerst men gvd honderden euros terugkrijgen

Comment

Originally posted by Sturmkreuz View Post
                        Staat toevallig ook in mijn grondwet

Lijkt me goed topic om over Soldbuchen van Ardennen en Hürgenwald te bespreken. Weet er nog 1 staan van ik dacht FJ die ook in Ardennen gezeten heeft en nog dacht ik FLAK! En nog een stuk of 2 die meegevochten hebben in Ardennenoffensive.

Ik hoop dat Mel nog zo'n boekjes gaat plaatsen, maar eerst men gvd honderden euros terugkrijgen

pm sent

Comment

Users Viewing this Thread

Collapse

There is currently 1 user online. 0 members and 1 guests.

Most users ever online was 10,032 at 08:13 PM on 09-28-2024.

Working...
                        X